Vores sponsorkoncept er bygget op således, at der både er muligheder for at den mindre sponsor, der ønsker at bakke klubben op, og for den større sponsor er der søger bredere eksponering på en række områder, og f.eks. ønsker at tegne trøjesponsorater med maksimal eksponering.
Rune Bjærre, GF-Forsikring:
“Som medlemsejet forsikringsselskab ønsker vi i GF at være tæt på kunderne og lokalt forankret. Derfor giver sponsoratet i FC Rudersdal så god mening for os. Vi deltager i klubbens events og vi har vores navn på klubbens udebanetrøjer. Samtidig bruger vi klubbens platforme til at få nye medlemmer, og dermed øges værdien af vores sponsorat til glæde for begge parter.”
Daniel Berata, SuperBrugsen i Trørød:
“Vores sponsorat i FC Rudersdal har styrket vores lokale profil på flere måder. Vi deltager i jævnligt i klubbens events, hvor vi møder medlemmerne, som også i vidt omfang også er vores kunder. Det giver os forhåbentlig en positiv branding, men mest af alt er det en stor glæde at være en del af det fantastiske fællesskab omkring klubben og alle dens medlemmer.”